Sign in to follow this  
Svend Petersen

Svend Petersen - Medic ansøgning

2 posts in this topic

RP Navn: Svend Petersen

Steam ID 64: 76561198194572038

Fødselsdag: 04-01-02

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja paramedic på dania

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [75 Ord] Jeg er en dreng, ved navn Jonas, jeg kommer normalt fra Nørresundby fra et område ved navn Vangen. Jeg er nu flyttet ud til en by der hedder Gandrup. Jeg har boet der ude i to år snart tre. Jeg spiller meget computer. Jeg går også i fitness da jeg har døjet med fedme men ikke så meget mere da jeg går meget op i at tabe mig. Jeg Bruger op til 40-60 timer om ugen på Arma 3, jeg er også meget ansvarsfuld, jeg er en moden dreng bliver også 16 år nu her til Januar. Det er hvordan mit liv forgår lige pt.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck [75 Ord]  Fordi at man møder rigtig mange nye personer og får nye venner. Jeg syntes der er et rigtig godt fælleskab i ems og jeg ville gerne være en del af det sammenhold/fælleskab. Jeg tror at hvis jeg bliver ansat så ville jeg spille rp fast igen. Jeg har altid kunne lide ems også i virkeligheden da ems er en meget stor interasse fra min side. Jeg ville gerne bygge min viden op og det tænkte jeg at jeg kunne gøre herinde. Jeg ville gerne hjælpe folk og der er ems nok den eneste måde.

Hvem er Regionschefen: Mike Andersen

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this