• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
    • Kvisten

(ARMA) Anti Hack UPDATET!   01/21/2018

Vi har oplevet et par hacker angreb de seneste dage og det har gjort at vi nu har forstærket vores anti så det forhåbentligt ikke kan lade sig gøre at komme ind på vores server med noget af det nye arma hack som er på market ligenu!   !!OBS!! For du fat i hack til arma vil vi meget gerne have at du sender os det så vi kan block det fra vores server(e)!
    • Kvisten

2000 brugere på forum!   01/24/2018

Vi har nu nået 2000 brugere på vores forum!  Vi er meget taknemlige og stolte over at vi er nået så langt og blevet så store. Vi ser frem til mange flere gode øjeblikke med jer alle! Vi takker jer allesammen mange gange for at i har vært med til at gøre dette mål mulig for os!   MVH GG STAFF TEAM
Sign in to follow this  
Nemo Lowman

Nemo Lowman - Staff ansøgning

5 posts in this topic

RP Navn: Nemo Lowman

Fødsaelsdag: 13-11-2002 (15 År)

Har du nogen tidligere erfaring?: Nej enlig ikke. men kunne godt bruge noget erfaring. og det er der for jeg vil være staff her inde.

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Jeg er en drang/tenager på 15 år som hedder Emil. som også godt kan lide og spille og hygge sammen med venner og andre folk. og jeg kan godt lide og hjælpe folk. og jeg er glad for det meste men det er ikke alt tid at jeg viser det fordi jeg har sådan noget hvor det er svært for mig og vise mine følelser.  og jeg kan også godt lide dyr. har en Kanin som hedder Nemo. så det er derfor jeg hedder Nemo her inde. også har jeg to hunde hjemme hos min far. og nogen heste. som jeg rigtig godt kan lide. når jeg er hjemme hos ham fordi min mor og far er skildt. det er pisse træls. men det må jeg vel leve med. og jeg har også haft et Marsvin som hed Speedo. som døde for et år siden tror jeg nu. og er stadig ged af det. også er jeg også vær og finde et arbejde men ved ikke hvad det skal være. også skal jeg i praktik i en dyre handler. det håber jeg så at det bliver godt. og jeg glæder mig også til det. også når jeg har tid så filmer jeg til youtube og engang imellem livestreame på twitch. fordi det er hyggelig og dejligt og gøre folk glade. når folk ser det. men der er jo også andre ting jeg kan skrive om men så for svinder min privatde ting som jeg godt vil have lidt hemmelige.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord]: Hvorfor jeg vil være en del af GigaGamings Staff team. er fordi jeg godt vil gøre serveren til et bedre sted og stoppe folk som troller rundt og ødelægger folks opblevelse. når folk er på serveren også syndes bare i har brug for staffs på serveren fordi det tager noget tid hvis man skal have hjælp. også kan jeg bare godt lide serveren. også vil jeg godt hjælpe den med at få et bedre community. selv om det er godt. og stadig hyggelig og spille på serveren. men den er jo ny så der er jo fejl. og det kan man stadig gøre bedre. og det er jo mennskelig og lave fejl. men ja det er ikke så manget mere og sige. 

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?: Fordi jeg er tolmodig og. og godt kan lide folk og kan godt tåle kratik. og godt bare vil hjælpe folk og jeg ønske rigtig manget. at serveren bliver støre hele tiden. og jeg vil virkelig ikke have sådan en god server gå til spilde men. den vokser jo stadig. og det er jeg glad for. og se også kan jeg godt lide communityet på serveren men det kan blive bedre. ikke dårlig ment. men vil bare gøre det bedste for serveren som jeg kan. og prøver det selv om jeg ikke har staff. men har også hulpet et par stukker med nogen in-game ting såsom addisonel channel. og putte ens gun i hylster. men staff er da også bare en lidt hjøre rank en supporter. og jeg misbruger ikke min power. men jeg har det fint hvis det er i prøve tid. fordi man kan jo ikke bare stole på alle som laver en ansøgning. også er jeg rigtig glad. men viser det ikke rigtig altid. men jeg er også moden hvis jeg skal være det. men jeg kan også have det sjovt en gang imellem. 

Har du mere at tilføje?:  Tak fordi jeg havede en changse for at ansøge som staff. 

• Like 1
  • Sad 1