• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
Sign in to follow this  
Rasmus Larsen

Falck Ansøgning

3 posts in this topic

RP Navn: Rasmus Larsen

Steam ID 64: 76561198018268098

Fødselsdag: 21 - 08 - 2002 ( 15 År )

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja, jeg har været tideligere Regionschefen og har været det gentagende gange på Kellys. Har også været igennem alle Ranks i det gamle Falck system :).

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL: jeg er en glad og frisk dreng der bor i Rødding jeg går i skole fra kl 8 til 13 hver og går i 9 klasse jeg har lige været til terminsprøver og der gik det godt = NEMT jeg spiller mega meget PC jeg har spillet lige siden jeg var 5 år gammel også laver jeg ikke så meget andet end bare at spille og gå i skole 

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck: Jeg vil gerne være med til at hjælpe folk. Lave et godt sammenarbejde og god kommunikation med folk. Jeg er god til at give et godt grin og et stort smil :D.  Jeg er god til at komme i kontakt med og er nem at tale med. Har nogen gange lidt for meget selv vejr men det er bare og sige fra :).  Jeg kan godt tage det seriøst hvis jeg vil. Hvis folk respektere mig respektere jeg også dem! God / God - Dårlig / Dårlig. :) 

Hvem er Regionschefen: Simon Hansen

• Like 1