• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
Brian Hansen

Falck Ansøgninger - Brian Hansen

6 posts in this topic

RP Navn: Brian Hansen

Steam ID 64: 76561198133266238

Fødselsdag: 22/05-00 = 17 år

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja, på mange servere.

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [75 Ord]

Jeg hedder Nicolaj. Jeg er 17 år gammel. Jeg er en meget glad, smilende dreng som gerne vil have at folk har det godt. Jeg går til hardball i min fritid og er meget socialt anlagt. Jeg spiller meget computer og kan godt lide det, synes det er fedt at man kan lære nogle mennesker at kende over et computerspil. Jeg går i gym. Jeg interessere mig rigtig meget for gaming. Håber i vil give mig chancen for at komme med i Falck :D

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck [75 Ord]

Jeg vil gerne være med i falck, fordi jeg har stor interesse i at hjælpe folk med de problemmer der kan forekomme, jeg synes det vil være spændende at komme tilbage i faget igen, synes altid at det er falck der plejer og lave den bedste rp. Det giver mig en dejlig følelse når nogen bliver glade for min indsats og hjælp, 
altså at jeg har reddet dem. Jeg vil selvfølgelig gøre mit for at Bornholm bliver et mere trygt sted at være. Jeg kan tilbyde en erfaren, humoristisk og en dygtig kollega som altid er frisk på jobbet og virkelige brænder for Falck arbejdet. I får en mødestabil og loyal ansat.

Hvem er Regionschefen: Max Pedal

• Like 1