• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
Magnus Lund

Magnus Lund - Falck Ansøgning

2 posts in this topic

P Navn: Magnus Lund

Steam ID 64: 76561198223826568

Fødselsdag: 01-01-2003 (14år snart 15)

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja, jeg har spilet ca 200 timer som ems

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [75 Ord] Jeg er en dreng som hedder Magnus Lund, spiller meget computer her for tiden pga at jeg har en skade i knæet som ikke gør det muligt for mig at spille fodbold. Jeg går meget op i tøj, og bruger nok lidt for lang tid på at sidde og coppe det nyeste supreme eller palace. Jeg sidder nok gennemslitligt ved min pc 2 timer om dagen når jeg  er skadet, og mindre når jeg ikke er. Der  er mange andre ting jeg lægger vægt på end at sidde ved min pc. Jeg sidder her når det er hyggeligt, og ikke bare for at få tiden til at gå.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck [75 Ord] Jeg Vil gerne være en del af Bornholm Falck fordi at vi ved alle hvor irreterende det er at ligge død i lang tid, har selv prøvet det og det er pisse irreterende. Jeg vil bare gerne ind i byen, og gøre en forskel for de civile. Jeg vil kort sagt bare gerne ind i falck fordi at jeg gerne vil lave noget andet end at være civil og man kan ikke gøre en forskel som civil hvilket jeg gerne vil.

Hvem er Regionschefen: Max Pedal

Tak for jeres tid :)

• Like 2