• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
Sign in to follow this  
Jackob Andersen

Jackob Andersen - Unban Ansøgning

4 posts in this topic

RP Navn: Jackob Andersen

Steam ID 64: Skal ikke bruges, da det var på TS

Hvornår blev du banned?: 18/12-2017 ca 21 vil jeg tro.

Årsag for Ban [Din synsvinkel]: Jeg sidder i et privat rum kun Thomas Mayweather & jeg, da jeg så lige ville teste om noget virkede, en ip logger. Og Thomas Mayweather vidste godt det var en iplogger han gav mig lov til at teste det. Jeg bliver så moved ned fordi der åbnetbart var en anden i kanalen som bare var joinet uden jeg har set det, og er så gået i support og sendt billeder af det jeg sendte. De spørger mig så om jeg har gjort det, og da jeg skal til at forklare banner de mig bare. Det syntes jeg er MEGET banrligt!... Det er også en del respektløst

Hvem bannede dig?: Idk, tror han startede med Z eller noget i den dur..

Hvorfor skal du unbannes?: Fordi det havde intet med sagen af gøre det som ham der fik mig banned sagde.. Han vidste ingen ting om det. JEg skulle teste noget som Thomas Mayweather godt vidste hvad var...

• Sad 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this