• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
Lucas O Conner

Lucas o connor unban

5 posts in this topic

RP Navn:Lucas O Connor

Steam ID 64:76561198070173630 

Hvornår blev du banned?: Duping og rdm 

Årsag for Ban [Din synsvinkel]:Jeg fik ban pga jeg tog en gun fra en der blev ved med at combatlogge og så ville jeg klage over at han combatlogged og lagede så en vidio ud med hvor jeg duped . jeg slettede så vidioen for at gemme det og klippede det ud . Ja det var dumt af mig og jeg gør det fandme aldrig igen hvis jeg får en chnache mere Jeg fik Ban gennem 3 gange 1 dag for rdm så efter det fik jeg 9 dage for rdm - duping så gik jeg ind og spurgte hvorlangtid der var tilbage af min ban da jeg så finder ud af at jeg har permban . jeg blev lidt kedatte da jeg fandt ud af at jeg havede perm så håber at jeg får en chanche mere jeg lover hvis jeg gør at jeg aldrig gør noget ligene igen 

Hvem bannede dig?: Yason Vest

Hvorfor skal du unbannes?: Jeg gør det aldrig igen og det lover jeg jeg håber på at blive unbanned pga at jeg har ansøgt som support (som er på hold) og jeg har fået min gang anøsning accepteret håber meget at jeg kan få en chanche mere så jeg kan komme ind og lave noget fedt rp med gigagaming Community -Lucas O Connor/Lucas Christensen  Hvis jeg ikke får en chanche mere så Tak for Alt gigagaming I har været dejlige