• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
    • Kvisten

(ARMA) Anti Hack UPDATET!   01/21/2018

Vi har oplevet et par hacker angreb de seneste dage og det har gjort at vi nu har forstærket vores anti så det forhåbentligt ikke kan lade sig gøre at komme ind på vores server med noget af det nye arma hack som er på market ligenu!   !!OBS!! For du fat i hack til arma vil vi meget gerne have at du sender os det så vi kan block det fra vores server(e)!
    • Kvisten

2000 brugere på forum!   01/24/2018

Vi har nu nået 2000 brugere på vores forum!  Vi er meget taknemlige og stolte over at vi er nået så langt og blevet så store. Vi ser frem til mange flere gode øjeblikke med jer alle! Vi takker jer allesammen mange gange for at i har vært med til at gøre dette mål mulig for os!   MVH GG STAFF TEAM
Alex Bruun

Alex Brown - Politi Ansøgning

2 posts in this topic

RP Navn: Alex Brown

Steam ID 64: 76561198311136586

Fødselsdag & alder: 04-09-2002

Har du nogen tidligere erfaring?: ja det har jeg. nu kan jeg så dsv ikke huske dem alle sammen med jeg kan forsikre dig for at jeg også har været tidligere betjent på gigagamings kelleys server. jeg har dog også en masse swat og special styrke erfaring. men da jeg mistede min gode kollegaer i kamp og vi næsten ikke var flere tilbage kæmpede vi til det sidste. da det var overstået gik jeg på pension og gik til psykolog. jeg havde for mange minder om hvor grusomt det var at se ens venner dø lige foran en. men nu er jeg tilbage for at retfærdig gøre loven og holde styr på folk og kriminelle her på Bornholm. 

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]: Jeg er en dreng som er 15 år irl og lige pt går jeg og laver scooter og er lærling hos et værksted i Herning. jeg reparere selv scooter her hjemme og for alle mine venner og eventuelt dem der har brug for hjælp. jeg går til scooter/ knallert værksted om aften hvor det er et ungdomshold man kan tilmelde sig. jeg bruger meget tid både foran computeren og ikke mindst med familien. men så er der lige de sidste ting her. jeg er en meget rolig og ikke mindst god dreng. jeg er blevet opdraget til at høre efter hvad der bliver sagt og adlyde de ordre der bliver givet. og det ville jeg selvfølgelig også gøre når/ hvis jeg bliver politi betjent. og så er der min RP karakter som er 43 år gammel, han har været tidligere pensioneret betjent/ swat agent. og er nu kommet tilbage for at tilslutte sig til Bornholms politi da han mener at det er mere roligt og stille på Bornholm end i leakeside og kelleys. han var gået på pension fordi han havde oplevet noget meget forfærdeligt i sit tideligere betjent liv. han var på en mission ved banken hvor han så pusher ind med 3 kollegaer og begge 2 bliver nedlagt og jeg hårdt såret. jeg ligger der og bløde men kæmpede til det sidste. ellers ville jeg jo ikke være her i dag. jeg fik trauma og masridt af det og begyndte derfor at gå til psykolog. hun mente at jeg skulle gå på pension og komme tilbage når jeg var klar. og det er jeg så nu og er toptrænet til at blive betjent igen.

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] jeg ville sådanset gerne være en del af politistyrken fordi jeg har været tidligere betjent men var på pension og er kommet tilbage for at opretholde loven og mere til. jeg ville sådan set bare gerne være en del af politistyrken af nogle specifikke grunde, jeg har længe ledt efter et sted hvor de har kunne bruge mig igen. fordi som pensioneret betjent er der jo nogle evner som er sveggæt. men jeg har stadigvæk alle de nødvendoge evner som for eksempel, mine køre evner er tildeles ikke sveggæt de er skam blevet berede ligesom mine skyde evner da jeg selv har mit hus fyldt med lovlige våben og ejer en privat skyde bane. men mine flyve evner er dog sveggæt meget. det er ikke min gode side. jeg ville gerne være en del at politikorpset for at hjælpe Bornholm så godt jeg kan og ikke mindst få nogle rigtige dejlige kollegaer 

Hvem er Rigspolitichefen?: Dimitri Cykulo 

Ellers andet vi skal vide: jeg har haft nogle tidligere grusomme hendelser i politiet og har derfor nogen gange flash back og tænker på hvor onde krimminelle er og så fokusere jeg faktisk meget berede på mit arbejde end at bare fyre løs.. jeg er under kontrol og 

• Like 3

Guest
This topic is now closed to further replies.