• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
    • Kvisten

(ARMA) Anti Hack UPDATET!   01/21/2018

Vi har oplevet et par hacker angreb de seneste dage og det har gjort at vi nu har forstærket vores anti så det forhåbentligt ikke kan lade sig gøre at komme ind på vores server med noget af det nye arma hack som er på market ligenu!   !!OBS!! For du fat i hack til arma vil vi meget gerne have at du sender os det så vi kan block det fra vores server(e)!
    • Kvisten

2000 brugere på forum!   01/24/2018

Vi har nu nået 2000 brugere på vores forum!  Vi er meget taknemlige og stolte over at vi er nået så langt og blevet så store. Vi ser frem til mange flere gode øjeblikke med jer alle! Vi takker jer allesammen mange gange for at i har vært med til at gøre dette mål mulig for os!   MVH GG STAFF TEAM
Sign in to follow this  
The Steve Johnson

Steve - Staffansøgning

2 posts in this topic

RP Navn: Steve Johnson

Fødsaelsdag: 08/12-01

Har du nogen tidligere erfaring?: Tidligere ejer af flere communities (Ikke stolt af men det er jeg) og har en del erfaring bag mig. 

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Jeg er en dreng på 16, som kommer fra en lille by lidt udenfor Kolding. Jeg går i 9. Klasse og bruge en del tid foran min pc. Jeg har tidligere været en rigtig skovl bag skærmen men er begyndt at tage mig sammen og prøver virkelig at tage mig sammen og blive et bedre menneske. Jeg har i en lang periode haft en del problemer med skolen osv. Men er kommet godt gennem det nu og kæmper mig vejen frem til vores eksamen! Jeg er en dreng med forventninger og en kæmpe fremgangskræft, hvis jeg sætter mig noget for bliver det løst, om det så tager flere timer. Jeg har det nogle gange hvis folk snakker grimt, eller bliver direkte flabet eller racistiske, så stepper jeg op og kan godt finde på at sætte dem på plads. Bare for at der bliver stille og roligt, for at vi alle kan holde ud at være her. Jeg har en bror, en søster, en hund, mutti og en fatti.  Jeg har arbejde og bruger nogen tid på det, men vil være i stand til at være her når jeg ikke jobber eller laver noget med fam eller venner. Billede af mig, kan sendes privat til ham/hende der læser igennem for yderligere. Kontakt mig også gerne for yderligere spørgsmål eller hvis der er noget man skulle undre sig over.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord]: Jeg vil gerne være en del af GigaGaming fordi at jeg tidligere har været en rigtig skovl og vil gerne hjælpe til i stedet. Jeg vil gerne hjælpe til med alt fra Grafisk til bare at skulle snakke med folk på teamspeak og tage moderator, support eller andre sager. Jeg er ikke så kredsen hvad det gælder arbejdsopgaver. Jeg er mere eller mindre i stand til at kunne klare det hele. GigaGamings fællesskab har bare altid været godt, og har vel altid været en smule Jaloux over at det ikke var sådan for mig, eller fordi at jeg ikke selv var en del af det… Nu vil jeg hjælpe til, og gøre en forskel i stedet for at sætte staff på arbejde så faktisk hjælpe og opføre mig ordentligt.

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?:I skal vælge mig hvis i gerne vil have en loyal person med fortid indenfor Arma 3 og at holde styr på mange ting på en gang. Jeg er ikke kredsen og klarer alle opgave jeg bliver stillet, bliver jeg i tvivl er jeg ikke bange for at spørger, og så siger jeg altid min ærlige mening 100% som jeg tænker. Min fortid indenfor Arma 3 har ikke altid været lige god, men jeg vil virkelig gerne starte forfra og prøve alt på ny i en bedre omgangskreds. Mit mål er at blive glad for det, og finde et fællesskab jeg kan blive glad for, men også at hjælpe og bruge min tid på den individuelle spiller, samt at hjælpe til så GigaGaming kan blive Danmarks største igen.

Har du mere at tilføje?: Ikke andet end at jeg er glad for at være tilbage, og at Kvisten og jeg er kommet på talefod igen.

Mvh Steve Johnson / Tobias