• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
Sign in to follow this  
Antonio Treze de Junh0

Antonio Treze de Junho - falck

5 posts in this topic

RP Navn: Antonio Treze de Junho

Steam ID 64: 76561198243366922

Fødselsdag: 20/06/02

Har du nogen tidligere erfaring?: Har været ret højt oppe i medic herinde på serveren før i tiden :) Og var medic for et par dage siden, men blev fyret fordi jeg åbenbart solgte bælter, men jeg har ikke solgt et eneste, jeg "SAGDE" at jeg vil give dem bælter, FOR SJOVT vel og mærket fordi det er mine venner, hvis jeg virkelig vil have givet dem bælter, så havde jeg jo bare gjort det dagen før??

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [75 Ord] Jeg er en dreng, surprise, på 15 år. Jeg spiller rigtig meget computer i min fritid. Jeg har spillet super meget på serveren før i tiden, og havde egentligt også et ok kendskab til kvisten. Men jeg har ikke spillet arma i små 8-9 måneder. I min fritid spiller jeg somsagt computer, og ellers går jeg til fodbold, og er sammen med mine irl mates, vi chiller somregel lige og får en bette bajer. Jeg er rar som person, men kan også have den sure side af mig, hvis folk formår at pisse mig nok af, men det er selvfølgelig et temperament jeg sagtens kan holde nedkølet hvis det er nødvendigt. Men ellers er jeg en person der siger tingene som de er, og er ikke bange for at tage en stor beslutning.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck [75 Ord] Jeg vil gerne være en del af Falck fordi jeg ønsker at hjælpe folk i nød, og mest af alt grundet der er somregel god RP i at være medic, fordi man kan lave så meget forskelligt med civile, politiet og andre kollegaer osv. Jeg elsker at hjælpe folk, både folk som har virkelig meget brug for det og folk som bare vil have at man puster dem lidt på knæskalden. Jeg vil også være med pga det er hyggeligt, og der er et godt sammenhold i Falck.

Hvem er Regionschefen: Christian Mist 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this