Verner Yung

Verner Yung - Falck Ansøgning

6 posts in this topic

RP Navn: Verner Yung

Steam ID 64: 76561198186729511

Fødselsdag: 10 Feb 2004

Har du nogen tidligere erfaring?: Lidt har haft 2 venner som var læge og har også været praktikant i en anden by:D

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [75 Ord] I virkeligheden hedder jeg Thomas og går i 6 klasse jeg er 13 år men fylder snart 14, bor tæt på en by der hedder Rødding. Til dagligt går jeg i skole og når jeg er hjemme så bruger rigtig meget af tiden på at spille og nogle gange også se film. I min fritid går jeg ikke til noget da jeg ikke gider bruger det meste af min tid foran skærmen. Da jeg bruger meget af min tid foran computeren så spiller jeg meget Arma 3 lige her fortiden og det har jeg også gjort sidste måned. Jeg har ikke så meget at skrive om mig men er nok bedere mundtligt til Falck Interview hvis der bliver noget.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck [75 Ord]  Det har jeg længe ville men det er fordi jeg gerne ud at møde nye mennesker men samtidig redde folk som er kommet til skade. Også fordi jeg vil gerne prøve noget andet end bare at køre sig til pengene. Tænker også bare det må være sjovt at køre rundt sammen med kollegaerne og bare snakke. Og også bare det der med er gøre folks dag en lidt bedre med at hjælpe dem er fedt at gøre :D Jeg kan også lide den RP der er ved Falck fordi du køre rundt og ligeplusslig så kommer der bank røveri og du skal ind og redde folk og du skal køre ordenligt:D

Hvem er Regionschefen: Christian Mist

• Like 2