Sign in to follow this  
Svend Petersen

Svend Petersen - Staff Ansøgning

6 posts in this topic

RP Navn: Svend Petersen

Fødsaelsdag: 04-01-02

Har du nogen tidligere erfaring?: Jep, har haft eget community engang. Head Admin på en server ved navn NationRP.

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Jeg er en dreng, ved navn Jonas, jeg kommer normalt fra Nørresundby fra et område ved navn Vangen. Jeg er nu flyttet ud til en by der hedder Gandrup. Jeg har boet der ude i to år snart tre. Jeg spiller meget computer. Jeg går også i fitness da jeg har døjet med fedme men ikke så meget mere da jeg går meget op i at tabe mig. Jeg Bruger op til 40-60 timer om ugen på Arma 3, jeg er også meget ansvarsfuld, jeg er en moden dreng bliver også 16 år nu her til Januar. Det er hvordan mit liv forgår lige pt.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord] Jeg vil gerne være en del af GG Staff Team, da det altid har været min indre drøm, jeg har været der siden Bornholm, jeg gik dog døde i kelleys da kelleys ikke er mig. Nu jeg har hørt at der kommer Bornholm op igen, tænkte jeg det kunne være en oplagt mugelighed for at ansøge til GG Staff Team. Da GG er den bedste server jeg har spillet på, jeg har været rigtig glad for Bornholm, nogle gange pjækkede jeg for at komme til at spille på serveren så meget som muligt. Jeg ved ikke hvor meget det siger om jeg gerne vil det her. Men jeg håber u vil kigge den godt igennem.

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?: Fordi jeg gør havd der bliver sagt, jeg kan skælne mellem venner og server spillere.

Har du mere at tilføje?: Ikke rigtig nej

• Like 1

Har lige en lille ting :)

Du ejer da en server, ikke sandt? Hvordan vil du så have tid til at priotere den, men samtidig GigaGaming.

Eller er jeg helt forkert på den :)

Mvh.

Peter.

3 hours ago, Svend Petersen said:

Jeg ser ikke det store problem i det, hvis man kan styre det, der er jo også dem som abuser det men den type er jeg squ ikke.... Ser ikke helt et problem i det??

Jeg tror ikke at du abuser, men om du kan finde tid til det, som jeg skriver.

Mvh. Peter.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this