Sign in to follow this  
Lars Kragh

Politi ansøgning

4 posts in this topic

RP Navn: Lars Kragh 

Steam ID 64:76561198114156616

Fødselsdag & alder: 08-03-01 (16 år)

Har du nogen tidligere erfaring?: Nej har ikke prøvet at være politi før, men er i øjeblikket falk

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]:

Jeg er personlig meget afslappet og stille og rolig. Jeg går på IT skole, så går meget op i programmering og server teknik. Ellers går min fritid bare på arbejde, skole og computer. Jeg har spillet en del computer bland andet cs:go, arma og andre fps baseret spil. Her på tiden har jeg dog spillet en del arma, som jeg nyder meget. Jeg går meget op i humor og, at spillet skal være sjovt for alle. Syntes selv jeg snakker godt med folk, da jeg har arbejdet meget med at snakke med folk.

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord]

Jeg vil gerne være Politi, fordi jeg er typen der elsker at RP og samle erfaring fra opgaver, Jeg har lyst til at være en del af noget jeg kan ligge min tid i og håber at kunne bidrage til det mål som sådan en position sætter. Jeg er interesseret i at bygge på min erfaring, Og jeg fungere også generelt bare bedre når jeg er i en position med struktur og rammer. Jeg syntes at jeg politiet kunne bidrage en god del til RP og jeg har vil gerne bidrage til at skabe god RP, Jeg mener at positionen hvor jeg bedst kan bidrage ville være i Politiet. Jeg som et medlem af den første Gigagaming Bornholm har gode forhåbninger og vil gerne bidrage det jeg kan til serverens succes

Hvem er Rigspolitichefen?: Dimitri Cykulo 

Ellers andet vi skal vide: Jeg elsker kage 

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this