• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
Sign in to follow this  
Vladislav Cykulo

spiller klage - Alex black & Jacob lee

5 posts in this topic

Dit RP Navn: Vladislav Cykulo

Hvem vil du gerne klage over?: Alex black & Jacob lee

Hvorfor vil du gerne klage over denne person?: Da der ikke sker meget på serveren ligger jeg og køre rundt med nogle civile. De vælger så at forfølge os og svine os til i håb om at få en undskyldning til at starte skyderi. Dem jeg køre med gider selvfølgelig ikke og høre på det så de smider også nogle grimme ord deres vej. Jeg mener at når de aktivt forfølger os med formålet af at provokere os så de kan skyde er FailRP ( Jeg vil med glæde tag sagen på ts så vores respons kan udybbes)

Regl(r) der er blevet brudt?: RDM/FailRP

Video bevis: 

• Like 1

Det er jo også rp at køre rundt i en bus med civiler med synlige ak47 på ryggen som du tydelighvis ikke viser på videoen + Lidt før hen i videoen glente du at vise i kaldte os for "Dumme Tomater" 

Hvis du kigger efter kan du se at jeg har fået afleveret den AK hvor jeg så stopper bussen og seizer den. Når i starter med at svine os til er det jo klart i får lort tilbage men det at i forfølger os rundt viser bare at jeres intention var at få en undskyldning til at skyde i kan stoppe med at følge efter os når i har løst og derfor opsøger i selv problemer bare for at komme i skyderi

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this