• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
    • Kvisten

(ARMA) Anti Hack UPDATET!   01/21/2018

Vi har oplevet et par hacker angreb de seneste dage og det har gjort at vi nu har forstærket vores anti så det forhåbentligt ikke kan lade sig gøre at komme ind på vores server med noget af det nye arma hack som er på market ligenu!   !!OBS!! For du fat i hack til arma vil vi meget gerne have at du sender os det så vi kan block det fra vores server(e)!
    • Kvisten

2000 brugere på forum!   01/24/2018

Vi har nu nået 2000 brugere på vores forum!  Vi er meget taknemlige og stolte over at vi er nået så langt og blevet så store. Vi ser frem til mange flere gode øjeblikke med jer alle! Vi takker jer allesammen mange gange for at i har vært med til at gøre dette mål mulig for os!   MVH GG STAFF TEAM
Sign in to follow this  
bob larsen

Bob Larsen- Staff Ansøgning

2 posts in this topic

RP Navn: Bob larsen 

Fødsaelsdag: 22/01-22

Har du nogen tidligere erfaring?: Jeg er senior supporter på servern ellers ikke 

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Jeg er en dreng på 15 der bor tæt på aalborg jeg spiller meget computer og har stor interresse for det område normalt er jeg sammen med venner eller så er jeg i ungdomsklub sammen med dem jeg arbejder i en superbrugs for jeg gør rent i bager afdelningen og så jeg lidt ordblind kan læse lige så godt som de andre men stavningen går jeg og arbejder lidt med men jeg er en glad dreng der går 9 klasse og røder lidt med knalleter i fritiden sammen med en ven elsker også at køre lange ture på min knallert og se alle de menneskers syn når de ser at det er en puch maxi 

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord] jeg vil gerne være en del af gigagaming staff fordi jeg er god til at samarbejde med andre og ser mig ikke bare sur på nogen og er meget aktiv her på tsen og så vil jeg gerne hjælpe alt det jeg kan og hjælpe andre med fks taskforce mods osv da jeg en okay viden inden for dette område også jeg er god til at snakke med andre og hidser ikke stammen op hvis noget siger og er sur på mig enten så snakker jeg bare stille til ham eller så siger jeg er han ikke behøver at sidde og rage på mig 

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?: I skal vælge mig fordi jeg kan snakke med andre og hvís noget er sur og sidder og rager på mig bliver jeg ikke sur eller begynder at snakke højt enten snakker jeg normalt til ham eller så siger jeg han skal stoppe ellers sætter jeg en leder stemme på og siger hvordan man skal opføre sig og fordi jeg kan samarbejde med alle og høre på deres mening også istedet for bare at sige min mening er bedst 

Har du mere at tilføje?: Lidt ordblind ellers ikke 

• Like 1