Sign in to follow this  
Sofus Johansen

politi ansøgning

2 posts in this topic

RP Navn: sofus johansen

Steam ID 64:76561198023401925

Fødselsdag & alder:1/12/03

Har du nogen tidligere erfaring?: ja darkwater og fallen devels rp

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]:

jeg hedder sofus jeg er 14 jeg har to broder julius og sune går på hundborg friskole min mor og far er skelt så det er ikke altid så nemt jeg spiller rigtig maget computor og

som i nok ved som jeg har skrevet mange gange er jeg ikke den bedste til at stave men jeg håber i ikke ser det som et problem men ellers er da ikke ret maget om mig håber det er i orden

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] 

jeg vil rigtig gerne være en del af den fantastikse politi styke fordi jeg altid har elskede det med politi

og jeg synse det er sjovt men jeg vil virkelig gerne være en del af lige næt op den her politi stykede fordi jeg synse ud af alle andre servers er den nok den med de bedste politi folk

og deres måde at være på over for andre civile synse jeg personligt selv er maget grinern tilbage til sagen jeg vil gerne være med

også fordi jeg vil også gerne se hvordan politi arbejder og blive ligsom dem men ellers har min store drøm os at blive politi ude fra spillet men er private grunde ka det ikke lade sig gøre ellers ser jeg også maget op til politi

Hvem er Rigspolitichefen?:Dimitri Cykulo

Ellers andet vi skal vide: