Lukas Gammelgaard

Lukas Gammelgaard - Politi Ansøgning

5 posts in this topic

RP Navn: Lukas Gammelgaard

Steam ID 64: 76561198310337121

Fødselsdag & alder: Jeg har fødselsdag d. 27/12-2002. Jeg er 15 år

Har du nogen tidligere erfaring?: Jeg Har ikke været politi førog vil gerne prøve det. Jeg er medic lige nu

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]: Jeg hedder Lukas Gammelgaard. Jeg er 15 år gammel og går i 8 klasse. Jeg er en glad og flink dreng, som godt kan lide noget fedt RP. jeg spiller meget arma 3, og bruger især meget tid inde på den her server. Jeg  Har været Medic inde på serveren Siden den åbnede og spiller stadig meget der inde. Jeg er en af de mest aktive medics og har ikke særlig mange lektier for derfor er jeg tit inde og hjælpe

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] Grunden til jeg gerne vil være en del af Bornholm politi, er fordi jeg har nogle venner der er i politiet. Jeg vi også gerne være med til at stoppe banderne i at have store rifler og skyde civile. Jeg er god til at forhandle. Jeg syntes ikke der er særlig meget at lave som medic og derfor søger jeg ind her. Jeg kan også se at der ikke er så mange betjente ind særlig tit.

Hvem er Rigspolitichefen?: Dimitri Cykulo

Ellers andet vi skal vide: Jeg er god til at håndtere våben.