• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
    • Kvisten

(ARMA) Anti Hack UPDATET!   01/21/2018

Vi har oplevet et par hacker angreb de seneste dage og det har gjort at vi nu har forstærket vores anti så det forhåbentligt ikke kan lade sig gøre at komme ind på vores server med noget af det nye arma hack som er på market ligenu!   !!OBS!! For du fat i hack til arma vil vi meget gerne have at du sender os det så vi kan block det fra vores server(e)!
    • Kvisten

2000 brugere på forum!   01/24/2018

Vi har nu nået 2000 brugere på vores forum!  Vi er meget taknemlige og stolte over at vi er nået så langt og blevet så store. Vi ser frem til mange flere gode øjeblikke med jer alle! Vi takker jer allesammen mange gange for at i har vært med til at gøre dette mål mulig for os!   MVH GG STAFF TEAM
Sign in to follow this  
Liam Quist

Liam Quist - Unban Andsøging

5 posts in this topic

RP Navn: Liam Quist

Steam ID 64:  76561198228378112

Hvornår blev du banned?: Onsdag 

Årsag for Ban [Din synsvinkel]: bliv Bannet fordi jeg tazed Ethan James 5 gange da han kom op af en læge. plus han har ik lavet en klage på plus han har Rdmet 10 folk også for han 24 timers ban men mig som kun tazer ham 5 gange for 6 dage ban, jeg draber ham ik jeg tager ik hans ting men jeg for 6 dage det ik fair. Jeg er politi

Hvem bannede dig?: Yasan West

Hvorfor skal du unbannes?: Fordi jeg ik har gjordt noget Der er mod reglerne, plus jeg gør det ik med ville

Edited by Liam Quist
  • Like 1

jeg var med der nede og kan sige at @Liam Quist ikke hade sin pistol fremme på noget tidspunkt des uden er @Ethan James skyldig i rdm combatlog og bugabuse så ser ikke det ratfærdige i at han kun hår 24 timer når @Liam får 6 dage

• Like 1
  • Thanks 1

AFVIST

Du bryder reglerne og det skal du have din straf for.. ud over det fik ethan også en straf for det fail rp han lavede i den video han sendte os...

Som i begge ved så skal der beviser til før nogen kan bannes.. Så er ethan virkelig skyld i rdm/combatlogs osv skal han jo også have for dem det kræver dog at i fremlægger os beviser på jers beskyldninger! 

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this