Jacob Crew

Jacob Crew - Politi Ansøgning

3 posts in this topic

RP Navn: Jacob Crew

Steam ID 64:76561197964920139

Fødselsdag & alder:18-06-04

Har du nogen tidligere erfaring?: nej men håber på at få mange her inde 

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]:  jeg er 13 og har en hund der hedder baloo jeg går i skole og træner (jeg træner på maskiner) jeg klarer mig godt i skolen og står meget tidligt op vilket gør at jeg kan være på hvor andre betjente ikke er på. jeg elsker at hjælpe folk og hygge med venner jeg er 190cm og går i 7 jeg har ADHD som er en sygdom og tager dagligt medicin så nogle gange kan jeg virke anderledes end andre det burde dog ikke betyde noget da jeg ikke selv kan gøre for det jeg tager også sove medicin pga. min medicin som jeg også tager dagligt ellers er jeg bare en normal dreng på 13 der er ikke meget andet at sige så håber i nyder denne ansøgning 

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] Jeg vil gerne være en del af Bornholm politi da jeg generelt elsker og spille som politi (dog ikke at blive taget af betjente) og finder det interessant da jeg gerne vil være betjent når jeg bliver voksen kan dog desværre ikke blive det da jeg har adhd men vil stadigvæk gerne blive det. Jeg vil kunne være aktiv mere eller mindre hver dag. Og så vil jeg gerne være en del af Bornholm politi da jeg aldrig har været i politiet før og vil gerne prøve det og Jeg vil også gerne være en del af Bornholm politi da jeg elsker og møde nye mennesker og elsker den RP der kommer ud af det (dog ikke når jeg selv bliver taget). 

Hvem er Rigspolitichefen?: Dimitri Cykulo

Ellers andet vi skal vide: nej det tænker jeg ikke 

• Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1