• Announcements

• Kvisten

Nyt Bornholm map på vej!   01/11/2018

Vi arbejder pt hårdt på at lave vores egen version af Bornholm mappet. Da det nuværende Bornholm map er alt for stort har vi besluttede os for at lave vores egen version af Bornholm. Vores version bliver cirka kelley størrelse. Vi vil løbende uploade billeder fra vores map så i kan følge med!     !!BEMÆRK!! I kommer ikke til at miste noget som helst når vi skifter mappet.. Det gælder også huse og indenholdet i dem vi flytter alt data med over på det nye map Vi forventer at være fordig med mappet inden for 14 dage måske lidt mere !!BEMÆRK!!
    • Kvisten

(ARMA) Anti Hack UPDATET!   01/21/2018

Vi har oplevet et par hacker angreb de seneste dage og det har gjort at vi nu har forstærket vores anti så det forhåbentligt ikke kan lade sig gøre at komme ind på vores server med noget af det nye arma hack som er på market ligenu!   !!OBS!! For du fat i hack til arma vil vi meget gerne have at du sender os det så vi kan block det fra vores server(e)!
    • Kvisten

2000 brugere på forum!   01/24/2018

Vi har nu nået 2000 brugere på vores forum!  Vi er meget taknemlige og stolte over at vi er nået så langt og blevet så store. Vi ser frem til mange flere gode øjeblikke med jer alle! Vi takker jer allesammen mange gange for at i har vært med til at gøre dette mål mulig for os!   MVH GG STAFF TEAM
Sign in to follow this  
Erik Ransborg

Falck Ansøgninge

2 posts in this topic

RP Navn: Erik Ransborg

Steam ID 64:76561198313296325

Fødselsdag:22/05/90

Har du nogen tidligere erfaring?:ja her være læge her som Erik Hasseriis

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [75 Ord]

mit navn Erik Hasseriis 

jeg elsker og se fodbold og håndbold og går tur løbe og skal nok til og arbejde i netto

elsker også og være sammen med min kone Jeanette hasseriis 

er altid glad og i godt humør alt i alt er mit liv godt spiller

også meget computer  hitman,Farming Simulator 17 og cs go Grand Theft Auto V rp Firewatch og American Truck Simulator

og jeg kommer fra en lille by der er ved århus 
Fortæl lidt om dig selv (min. 50 ord)  

Mand næste altid er i godt humør han elsker alt

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck [75 Ord]

jeg vil godt være i 

Bornholms  Falck igen fordi jeg savner og hjælpe folk og  fordi jeg synes i gør det godt 

jeg vil godt have en godt arbejde og stå  op til og vil godt have af alle i byen har det godt 

så håber jeg kan hjælp til og gør mit for at de har det godt 

og hjælp til hvor jeg kan og gør dem glade og snakke med dem  vil godt vise jeg vil være læge  igen  

fordi det vil gør mig glad af  hjælpe folk og  fordi jeg synes i gør det godt 

jeg vil godt have en godt arbejde og stå  op til og vil godt have af alle i byen har det godt 

så håber jeg kan hjælp til og gør mit for at de har det godt 

og hjælp til hvor jeg kan og gør dem glade og snakke med dem 

Hvem er Regionschefen:Christian Mist