Jump to content
Oliver Wallentin

Falck-Ansøning / (Oliver Wallentin)

Recommended Posts

RP Navn: Oliver Wallentin

Steam ID 64: 76561198207064699

Fødselsdag: 16/11 - 2005

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja Har Været falck På MegaGaming (Lukket) Plangaming (Lukket) Og De Server Var jeg ok højt oppe i rank ;D

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [75 Ord] Er en Dreng på 12 år og spiller meget computer og går ikke til noget  Men har gådet til fløjde så har gode lunger Men bruger Ragtig Meget tid på Min Computer og Jeg vil gerne Bruge mere tid på den end jeg gør nu og bruger Faktisk det meste af dagen på min Computer og jeg kan love at Hvis jeg bliver falck kommer jeg Mere på som falck og er Ok til at stave og er ok god til Matematik ;D

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af Falck [75 Ord] Så Jeg Kan vise at Jeg Kan Hjælpe Med Byen og Holde den Så Jeg kan Hjælpe forlk så de får en anden forst¨åelse for hvad de ikke må og at de skal køre orgnlidt og Hjælpe dem så Meget som jeg nu kan og ville Altid lytte til Min Chef og Gøre det jeg må og Ikke gøre det jeg ikke må for Jeg håber i Vil Give mig en Shjangse for at vise at jeg kan være en God Falck Arbejder og Håber at Jeg Kommer til at få Noget Suber Kolegaer

Hvem er Regionschefen: Christian Mist

Edited by Oliver Wallentin

Guest
This topic is now closed to further replies.