Sign in to follow this  
Alek Olsen

Alek Olsen - Staff Ansøgning

2 posts in this topic

RP Navn: Alek Olsen

Fødsaelsdag: 05-04-03 (14, meget snart 15)

Har du nogen tidligere erfaring?:Ja, jeg har været staff på et par mindre community's

- ReaperGaming: Trial Staff

VisionRP: Senior Admin

Elegant Studios har jeg været Community Manager, men da' jeg ikke var på et stykke tid, blev jeg bare Admin.

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Jamen altså, jeg er en snart 15 årig dreng der til dagligt går i 8.klasse på en skole i Sønderjylland. I min fritid, bruger jeg rigtig meget tid på at sidde og spille computer, og selvfølgelig også socialitet sammen med familien og vennerne. Jeg kan spille spil lige fra FPS til Sandbox spil, hvor jeg bare slapper af og hygger mig. Jeg elsker især at spille spil der har med RP at gør, så jeg ligesom får en forståelse af den virkelige verden lidt. Jeg har en tanke om at når jeg engang bliver en voksen mand, at jeg så vil læse inden for IT-branchen eller måske vil gå hen og blive politibetjent som jeg har kæmpe store forventninger om. Og btw er mine forældre også skilt, så jeg bor mest hjemme hos min mor sammen med min papfar, lillebror og lillesøster. Og så er jeg ude ved min far vær anden weekend, hvor jeg har en papmor og en halvlillesøster. Men eller føler jeg mig selv som en ret moden gut af min alder. Jeg er også lige pt ved at søge fritidsjob, så jeg kan komme til at tjene nogle penge.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord] Fordi at jeg synes at det kunne være fedt at hjælpe GigaGaming på en anden måde en jeg gør nu, og nu hvor jeg alligevel har så meget tid, hvorfor så ikke bare bruge den her inde i stedet for, når jeg alligevel ikke rigtig laver særlig meget til daglig. Og så elsker jeg også bare at hjælpe folk med diverse sager. Jeg snakker i for vejen super godt med stort set alle fra staff teamet, men da jeg godt kan lide den måde staff teamet bliver kørt på lige nu, og de folk som sidder der hvor de sidder, hvorfor ikke så komme tættere på dem end jeg allerede er :D

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?: Jeg vil hjælpe til som en meget aktiv og ansvarlig staff, som er flink over for alle nye mennesker jeg træffer. Derimod er jeg meget mødestabil til stort set alt, og hvis det nu er sådan at jeg ikke kan komme, så plejer jeg altid at skrive, hvis jeg nu ikke kan komme. Jeg snakker også godt med stort set alle mennesker, jeg kan derimod både være hård men retfærdig, men snakker for det meste pænt med alle mennesker jeg møder, hvis de også holder en pæn tone over for mig, ellers går jeg bare til de højere med det. Jeg går derimod meget i dybden med hackers, for jeg hader folk der ikke bare kan følge reglementet.

Har du mere at tilføje?: Nej, men kontakt mig endelig