Sign in to follow this  
jannick holm

Jannick Holm staff ansøgning

1 post in this topic

RP Navn: Jannick Holm

Fødsaelsdag: 18/03/01

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja 

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Lidt om mig selv:Jeg er en dreng på 17år Og går på lyreskovskolen.  min sport som jeg går til
om onsdagen det er bowling. Jeg har gået til det i knap nok 6 et halv år nu det jeg elsker ved bowling det
er et godt sammenhold og at man kan sammen med andre folk Og at man snakke med dem fra holdet.
det er det samme Som hvis man får et arbejde og hvis man ikke kan med ham eller hende så er det
letteste man kan gøre det er at bide i det sure æble Og få et godt sammenhold så man kan arbejde
sammen med dem ind at man bliver sur. og jeg er ikke bange for at snakke med folk.

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord]  Jeg vil gerne i staff, Fordi jeg elsker at hjælpe folk, og lave en masse ting i staff som at hjælpe andre osv osv, vil også rigtig gerne i staff fordi jeg synes jeg har fået nok i support, og vil rigtig gerne højre op i systemet og gøre en forskel, osv osv  

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?:  i skal vælge mig, fordi jeg elsker at møde nye folk, ellers bare lave en forskel :) 

Har du mere at tilføje?: Negativ

• Sad 1