Mathias  Bjerring

Mathias Bjerring-Starf ansøgning

1 post in this topic

RP Navn: Mathias Bjerring

Fødsaelsdag: 24/4/02.

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja har erfaring på en mindre server som lukkede.

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Jeg hedder Mathias Bjerring og er 15 år og bror i en lille by uden for Århus. Til davligt går jeg i skole fra kl 8 til 14. Jeg er en glad og posativ dreng som tager alt med et smil. Jeg bruger meget tid ved min computer og elsker at sidde og snakke med folk og få nogle hyggelige timer til at gå ved at snakke med folk. Jeg bror sammen med min mor min bonus far min søster og mig. Jeg har os en hund jeg holder meget af. Jeg har fået at vide jeg er god til at sakke med folk og hjælpe dem med deres problemer med ved ik selv.  

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord] Jeg ville gerne være en del af Gigagaming starf team fordi jeg elsker at hjælpe folk og sidde få hjulpet dem der har brug for hjælp. Og nu hvor jeg sidder meget inde på jeres TS så kunne jeg godt tænke mig at blive starf så jeg kan hjælpe de folk der kan bruge det. Og er god til computer og alt det med computer så det kunne være fedt hvis man kunne give nåde af sin viden vidre til dem som skal have hjælp så de måske næste gang kan finde ud af det selv.

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?: Jeg syntes i skal vælge mig fordi jeg er en glad og posativ dreng som elsker at hjælpe folk og så er jeg god til computer. Og så er jeg god til at snakke med folk og få dem hjulpet med deres problem.

Har du mere at tilføje?: Ikke andet end jeg håber at høre fra jer.