Jump to content
Sign in to follow this  
Mike Olsen

Mike Olsen - Politiansøgning

Recommended Posts

Posted (edited)

RP Navn: Mike Olsen

Steam ID 64: 76561198193153989

Fødselsdag & alder: 2002 04/10

Har du nogen tidligere erfaring?:  Ja inde fra vision rp og role-play studions

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]: jeg er en dreng på 15 og jeg er ikke så langt fremme i min udvikling efter som jeg har glutenallergi og det har gjort så jeg ikke har vokset og der for har jeg ikke sådan en dyb stemme og jeg er også ordblind og jeg elsker og spille jeg laver ikke andet end og spille jeg går i skole i sønderjyland sammen med en af jeres betjnte alek Olsen og jeg har 3 ældre brødre  og 1 lillesøster og mine forældre bor sammen jeg har tidligerr været bokser men går ikke til noget nu efter som jeg hellere vil spille pc

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] fordi jeg godt kan lide og hjælpe andre og holde orden og styr på tingende og så kan jeg entelig bare rigtig godt lide og være betjent efter som jeg har mange gode oplevelser som betjent og nu kunne jeg godt tænke og være betjent inde på denne server og jeg har også tidlreger prøvet og søge ind i jeres korps men uden held  og så er jeg heller ikke bange for og snakke med andre og den gang jeg starte med og spille rp var jeg meget utryk og den start vil jeg ikke have andre til og have og få nogle gode kollegaer 

Hvem er Rigspolitichefen og Vicerigspolitichefen?: @Dimitri Cykulo og Yason Vest som vice

Ellers andet vi skal vide: min stæmme er ikke så dyb forhold til min alder pga glutenalergi   er også ordblind

Edited by Mike Olsen
  • Like 2

Bornholms Politi.

Du har modtaget en mail.

ÅBEN DEN HER!

Med venlig hilsen.

Bornholms Politi Ledelse.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this