Jump to content

Recommended Posts

RP Navn: Sebastian Eriksen

Steam ID 64: 76561198299161006

Fødselsdag & alder: 15år 27maj

Har du nogen tidligere erfaring?: Nej 

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]: Jeg er en 15årig dreng der bor i en by lidt udenfor Aalborg som hedder Nørresundby jeg går i 9 klasse Efter folkeskole skal jeg på gymnasium og derefter skal jeg på politi skole og i hverdagen er jeg meget sammen med min kæreste og vennerne bruger også meget tid på computer derfor kunne jeg godt være en meget aktiv betjent elsker også at spille arma 3 rp kan også godt lide andre skyde spil fx CSGO H1Z1 Pubg osv det er sådan cirka det jeg kan fortælle om mig selv :)

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] Jeg kunne godt tænke mig at blive en del af Bornholms politi fordi jeg elsker rp'en bag politiet og som sagt synes jeg det kunne være fedt at komme med når jeg også irl går meget op i politiet og så for at vise jer i Bornholm at jeg faktisk godt kan finde ud af at være betjent synes også at i har meget styr på hvad i laver herinde så håber da jeg kunne lære mig en masse som jeg ikke ved 

Hvem er Rigspolitichefen og Vicerigspolitichefen?: Rigs er Dimitri cykulo vice er Yason vest 

Ellers andet vi skal vide: Nej 

Bornholms Politi.

Du har modtaget en mail.

ÅBEN DEN HER!

Med venlig hilsen. 

Bornholms Politi Ledelse.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this