Jump to content
Sign in to follow this  
Preston Flag

Preston Flag - Staff Ansøgning

Recommended Posts

RP Navn: Preston Flag

Fødselsdag: 15/04/2002 - 16 år

Har du nogen tidligere erfaring?: Nej, det har jeg ikke. Men jeg ved hvordan det fungere, og jeg er en meget lærenem person.

Fortæl os lidt om dig selv som person [100 Ord]: Jeg er en dreng på 16 år, som bruger meget af min tid på computeren.  Når jeg ikke sidder på computeren og spiller Arma 3 rp, så sidder jeg for det meste med enten vennerne, eller måske tager en tur i fitness. Jeg er en meget udadvendt og imødekommende person, og jeg fungere nemt sammen med andre. 

Fortæl os hvorfor du gerne vil være en del af GigaGaming [100 Ord]: Jeg vil gerne være en del af GigaGaming fordi at jeg synes at det er den bedste og mest realistiske Arma 3 RP server i Danmark. Men også fordi at jeres community er så hammer fedt, i alle er super rare og imødekommende så derfor vil jeg da gerne vælge jer i stedet for andre servere. Jeg mener selv at jeg kan bidrage med meget og at jeg ville kunne hjælpe til med mange ting.

Hvorfor skal vi lige præsis vælge dig?: I skal vælge mig fordi at jeg har tiden og lysten til at arbejde hos jer. Som sagt er jeg på computeren næsten hele dagen, og hvis jeg kommer til at være en del af jer så vil jeg da også bruge min tid der. I skal også vælge mig fordi jeg godt kan finde ud af at være staff. Bare fordi at jeg ikke har været staff på en Arma 3 server betyder det ikke at jeg ikke kan finde ud af det. Før jeg begyndte på Arma 3 har jeg spillet enormt meget Minecraft, og derfra har jeg fået så meget erfaring inde for Admin området, og jeg ved hvad det vil sige at være Admin. Jeg ser virkelig frem til at være en del af jer, jeg synes det lyder super hyggeligt.

Har du mere at tilføje?: Glæder mig til at møde jer :)

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this