Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas Vestergaard

Thomas Vestergaard - Politi Ansøgning

Recommended Posts

RP Navn: Thomas Vestergaard

Steam ID 64: 76561198378481632

Fødselsdag & alder: 7 April 2004, og jeg er 14 år ;)

Har du nogen tidligere erfaring?: Ikke inde for Politiet.

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL: Jeg hedder Thomas Vestergaard. Jeg bor i Frederikshavn " Nordjylland ". I min fritid spiller jeg på min computer sammen med alle mine gode venner
:-* Jeg går ikke til nogen sport lige PT men regner med at jeg skal starte til noget her til efterået. Jeg bruger meget tid ved min computer men jeg kan også godt lide og være ude og gå en tur eller cykle en tur eller bare tage mine droner med og så hygge mig med dem. Jeg kan også godt lide og være sammen med mine venner eller bare være sammen med pigerne #NOT. Ej! Jeg bruger stort set min dag forand min computer og det kan jeg godt lide og det er stort det det der er om mig :) 

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi: Jeg vil gerne være en del af Politiet fordi at jeg gerne vil være aktiv på serveren men er ved at være lidt træt at og være Falck eller Civil så vil gerne prøve og være Politi. Det ser også ud som om at i har brug for aktivt Politi fordi at serveren lige er skudt igang og der ikke er særlig mange inde. Det er heller ikke alle sammen der er særlig gode til RP eller bare og kende reglerne og det vil jeg også gerne hjælpe med at lave om på hvis det er muligt. Jeg kender også nogle stykker i Politiet og ser det som en mulighed for at komme godt ind i Politi styrken hvis det er. Jeg vil også gerne hjælpe med det som nu kommer FX. Bank, voldtægt, røveri og tyveri. 

Hvem er Rigspolitichefen og Vicerigspolitichefen?: Dimitri er Rigspolitichefen og Yason er Vicerigspolitichefen :)

Ellers andet vi skal vide: Ved godt jeg ikke er gammel nok men tænkte at der mangler aktivt Politi på serveren.

Bornholms Politi.

Du har modtaget en mail.

ÅBEN DEN HER!

Med venlig hilsen.

Bornholms Politi Ledelse.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this