Jump to content
Sign in to follow this  
Jonas Eriksen

Politi Ansøgning

Recommended Posts

RP Navn: Jonas Eriksen 

Steam ID 64: 76561198058550627 

Fødselsdag & alder: 25/12/02

Har du nogen tidligere erfaring?: Nej 

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]: Jeg er 15 år gammel jeg går i 9ende. Jeg bor i en by udenfor aalborg kaldet Nørresundby i min fritid kan jeg godt lide at være sammen med vennerne, jeg bruger meget tid ved computeren derfor ville jeg også kunne være meget aktiv som politibetjent. Jeg spiller også mange andre spil som feks CS,h1,Pubg,RL. Når jeg bliver voksen vil jeg gerne have en uddannelse inden for IT eller noget i den still. Jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive, det er cirka hvad jeg vil sige. 

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] Jeg kunne godt tænke mig at blive en del af Bornholm politi fordi rp'et indenfor politiet er sygt godt, jeg elsker også at følge politiet irl. Jeg vil også gerne bevis overfor jer at jeg godt kan finde ud af at gøre mit arbejde godt nok inden for bornholm politi. Jeg har en meget realistisk rp, og vil self få et godt samarbejde med mine kolleager osv. Der er sikkert en masse ting jeg ikke kan finde ud af da jeg ikke har været betjent før, men det kan i vel bare lærer mig hvis jeg kommer ind i politiet

Hvem er Rigspolitichefen og Vicerigspolitichefen?: Dimitri cykulo

Ellers andet vi skal vide: Nej ikke rigtigt. 

• Sad 1