Jump to content
Sign in to follow this  
Mike Olsen

Mike Olsen - Politi Ansøgning

Recommended Posts

RP Navn: Mike Olsen

Steam ID 64: 76561198193153989

Fødselsdag & alder: 2002 04/10

Har du nogen tidligere erfaring?: ja inde fra 2 andre server vison og role-play

Fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]: jeg er en dreng på 15 som bruger alt sin fritid til og spille pc for det meste arma 3 og vis ikke arma så fortnite  jeg er ordblind og jeg har glutenallergi og det er gruden til jeg ikke har så dyb en stemme og jeg har været tidlige bokser men er  stoppet efter jeg skal på efterskole næste år og skal til og tage mig mere sammen i skolen og jeg er ikke så lang fremme i min udvilking som jeg skuller efter som jeg har haft glutenalergi uden og vide det. jeg vil selv sige at jeg er en rar dreng råber måske lidt meget men det er jeg igang med og stoppe med efter som de gamle bliver sure 

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Bornholm Politi [100 Ord] fordi jeg har prøvet det før og det kunne være fedt og blive det igen men også fordi jeg spiller inde på denne server ritigit tit og der er ikke så mange betjente inde så det tænkte jeg at i kunne bruge mig efter som at der er åben til og kunne komme i poilitet igen og men også bare fordi jeg snakker rigtig godt med mange fra politiet og kunne godt tænke mig og lære dem bedere og kenne men også få en nogle gode oplevelser som politi 

Hvem er Rigspolitichefen og Vicerigspolitichefen?: rigspolitichefen er dimitri cykulo og vice er yason west

Ellers andet vi skal vide: ordbling og har glutenalergi

• Confused 1
  • Sad 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this