Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.  TS: 178.32.119.146:9991

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Peter Rose

Peter Rose - Support Ansøgning

Alder / Fødselsdato: 12 år - 20/9 (Snart Fødselsdag)

Tidligere Erfaringer: Findes her

Skriv om dig selv: (50 ord) Mit navn er Peter, og jeg er 12 år gammel. Jeg kan godt lide og sidde, bare nyde livet sammen med venner og familie i sofaen. Jeg har et godt humør, serviceminded er mødestabil og har et godt helbred er ikke ryger og af natur smilende, imødekommende, udadvendt, ansvarsfuld, venlig, opmærksom, positiv og humoristisk. Jeg er meget moden af min alder og bliver ofte spurgt om jeg ikke er ældrere. Jeg er født og opvokset i Roskilde.

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord) Jeg følger reglerne og samtidig retfærdig mod alle. Jeg er meget moden af min alder og er online hver dag. Jeg er rigtig glad for serveren og jeg vil rigtig gerne give mit bidrag til at gøre Gigagaming et bedre sted for alle. Jeg har lige siden jeg var barn, hjulpet mennesker jeg færdes med f.eks. hvis en dame taber nogle ting kan jeg hjælpe med at tage hendes ting op, eller hvis en mand i bussen ikke kan tjekke ud med han rejsekort, kan jeg rådgive ham til at benytte den anden. Sådan nogle ting giver mig et kick som jeg virkelig nyder. Jeg kan også godt hjælpe med den tekniske afledning af serveren. Jeg er rimelig god til Arma 3 Sync, og kan hjælpe med næsten alt.

Hvorfor vil du være supporter?: Fordi jeg gerne vil hjælpe de nye, og alle dem som har spørgsmål e.lign.

Hvor længe har du tænk dig at være på som supporter?: 

Mandag til Torsdag: fra kl. 15:00 til 21:00

Fredag til Lørdag: kl. 12:00 til 00:00 - Eller sernere på natten.

Søndag: kl. 12:00 til 21:00

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?: Nej.

Hvad skal der til for at være en god supporter?: Et godt sammarbejde, modenhed, ansvarsfuld, venlig, positiv, imødekommende og humoristisk.

Husker du at behandle folk ordenligt?: Ja.

Hvad er et "RDM"?: RDM er en betegnelse for Random Death Match. Det betyder du skyder nogen uden et ordenligt grundlag.

Hvad er et "VDM"?: VDM er en betegnelse for Vehicle Death Match. Det betyder du kører folk ned bevist.

Hvad er de 2 første regler på teamspeaken?: 

1. Du skal have en bruger på vores hjemmeside for at benytte vores ts.
2. Du skal tale pænt og respektere andre mennesker.

Ellers andet vi burde at vide?: Nej.

1 person likes this

Posted (edited)

Du egner dig slet ikke til at være supporter.

Ændret af Jacob Faye
2 people like this

Lige en ting mere, du fuckede Amaxogaming fuldstændig op og fik folk til at joine dit eget community som du kalder for "Senox"

2 people like this

38 Minutter siden, Jacob Faye said:

Du egner dig slet ikke til at være supporter.

Af hvad?? Vi sidder og diskutere vdr. noget fra anden verdenskrig. Må vi ikke sidde at snakke om nazi og tegninger. Har aldrig mobbet ham eller noget, jeg taler ikke grimt. Jeg har grinet fordi jeg var lalleglad på tidspunktet. Forstår ikke om man ikke må snakkke om det? Og så egner man sig ikke til at være supporter. 

10 Minutter siden, Peter Rose said:

Så man må ikke være support på to servere nu?

WTF Nej

Just now, Jacob Faye said:

WTF Nej

Tja, vi har da to supportere på giga som også er på nogle andre :P

Posted (edited)

52 Minutter siden, Jacob Faye said:

Lige en ting mere, du fuckede Amaxogaming fuldstændig op og fik folk til at joine dit eget community som du kalder for "Senox"

Argh, det passer ikke. Jeg havde lige sagt op som admin og derfor spørger jeg så martin som er min gode ven om han vil ind på min server, og du var åbenbart med i samtalen - Men hvis vi skal snakke om dig, har du da fuldstændig fucket min ts op. Du sætter dig selv som "TS ADMIN" og begynder langsomt at fjerne grupper.

Ændret af Peter Rose

Hey boys lad os stop den her .. det kommer ikke til gavn nogle sted dette..

@Peter Rose er sikker på staff svar på din angsøning hurtigs mulige!

@Jacob faye Tak for din input . men hold dig lige til ordling tone fremover TAk !.

3 timer siden, Jacob Faye said:

Fordi du prøvede at scamme min ven @Martin Noertoft for at han skulle sende penge til din L#rte server.

Ahaha, prøvede at scam din ven? Jeg har optagelser på han siger han selv ønsker at donere til serveren og derfor spurgte jeg ham om hvor meget. Du er da godt nok hård i munden makker, hold lige tonen og slap dog lidt af. Fordi jeg spørger en person om han ville lave et samarbejde sammen med mig på en anden server, så ødelægger jeg heller ikke hele fællæskabet. Du burde fanme slappe lidt af, det er nemt at sidde og lyve men hvis du ikke kan tåle kritik må du tale ordenligt.

Jeg har snakket med Jakob og vi er kommet på god fod igen. Jeg har fået forklaret ham at jeg aldrig har prøvet at scam nogen.

ikke gammel nok :()

7uAvKoF.png

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu