Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.  TS: 178.32.119.146:9991

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Log ind for at følge med  
Følgere 0
simon hansen

Simon Hansen - Staff Ansøgning

Alder / Fødselsdato:

april 25 år 2002

Tidligere Erfaringer:

ja fra erdugamer er jeg tidligere senior admin, og fra arma altis dillo.  og supporter på dania 

Skriv om dig selv: (50 ord)

jeg er 15 år går i 9 klasse, er halv svensker, da min far er fra sverige er jeg hos ham 3 dage om månen. jeg er en dreng/ mand der ikke giver let op jeg kan ikke holde ud ikke og finde et svar, fx hvis der er et problem med arma 3 sync, kan jeg ikke få mig selv til at gå hvis jeg ikke finder et svar.  jeg er en dreng med 2 pap søskende og 1 pap far.jeg er dagligt på min computer og har et arbejde, hvor jeg styre lys og lyd for koncerter på skoler i roskilde hvor jeg bor da jeg er blevet udvalgt til at jeg var god nok.  jeg spiller og er på dagligt fra 16 til 22 da jeg også har et fritids arbejde hvor jeg hjælper et firma hvor jeg hjælper dem med deres computere, i det firma laver de printere, hvor jeg engang imellem samler nogle printere.

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord)

da jeg er en meget på min computer, syndes jeg kun det ville være en fordel da jeg kan være så meget aktiv dagligt og mere i weekenden,  og da jeg er en positiv dreng som ikke har problemer med at løse folks problemere og jeg ikke er typen der giver op sådan bare lige. og da jeg har været med support i over 4 måner.

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?:

da jeg nu har været i support i over 4 månder, og er head-of-support i ca 1 måner.  og da jeg har haft et meget godt sammenhold og sammenarbejde hos support. da jeg tror jeg kan få et endnu berede sammenhold og fællesskab hos jer.

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?: 

nej serføllige ikke 

Hvad skal der til for at være et godt staff medlem?: 

et godt humør og være positiv over storset alt. og man ikke skal have noget imod og side og blive svinet ned på gulvet. at man også skal kunne snakke folk til ro. 

Husker du at behandle folk ordenligt?:

ja serf 

Ellers andet vi burde at vide?: 

ikke andet en jeg håber i ikke er negativt på min ansøgning da jeg har brugt meget tid på den.

god weekend :)

4 people like this

Hey Simon fed angsøning 

dog vil jeg sige at jeg synds personligt ikke du skal i staff da du tilter for meget og for hurtig (som vi osse snakket om da du var i pulle) 

det er ikke meget som noget bad over for dig  da jeg synds du er fin fyr med er bang for du måske vil title forhurtig over din staff job og det er ikke hvad gigagaming har brug for 

jeg skal selfølgelig ikke bestem men har give mit syn på sage og jeg håber ikk du er sur på mig over dette 

eller forsæt dit go job som head off support 

mange hilser happy 

vi ses ingame 

2 people like this

4 timer siden, Maax Pedal said:

-1

hvorfor ?

7uAvKoF.png.66ca1856ef6c2dfb12d5e2a6b41799ec.png

- Jeg må give Happy ret i at du ihvertfald skal rette op på nogen ting før at vi vil give dig en staff plads men den kan vi tage på tsen :D

hvorfor prøvede jeg overhovedet, 

har kun være supporter i over 8 måner :)

-simon

1 person likes this

14 Minutter siden, simon hansen said:

hvorfor prøvede jeg overhovedet, 

har kun være supporter i over 8 måner :)

-simon

Der har du et eksempel på hvorfor du ikke skal i staff ..

22 Minutter siden, kvisten said:

Der har du et eksempel på hvorfor du ikke skal i staff ..

Iorden >)

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu
Log ind for at følge med  
Følgere 0