Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.  TS: 178.32.119.146:9991

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Log ind for at følge med  
Følgere 0
Max Lopez

Max Lopez - Developer Ansøgning

Alder / Fødselsdato: 15 år født 12/11/01

Tidligere Erfaringer: Har started egne små Communitys og med andre, dog ikke så store men stadig en masse erfaring sammen med det.

Skriv om dig selv: (50 ord) Jeg hedder Kalle og er 15 år gammel født 12 november 2001. Jeg er glad, venlig og hjælpsom. Jeg bruger primært min tid ved computeren. Med spil som CS:GO, PUBG og Arma 3. Eller sidder jeg med grafisk design og development. Jeg bor på sjælland med min Forældre og søskende. Jeg skal i Niende efter sommer ferien, hvorefter jeg skal på Efterskole. Jeg er moden og seriøs når det skal til men ellers vil jeg bare gerne lave sjov og hygge mig. 

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord) I skal vælge mig for at få en aktiv developer der er klar til at hjælpe med alt det jeg kan og vil gøre sit bedste. Jeg er rimelig god til Design af Biler, Veste, Tøj osv. Kan godt map develop men er ikke den bedste inden for det. 

Hvorfor vil du være en del DEV teamet?: Jeg vil være developer for at gøre serveren bedere end den allerede er og for at kunne gøre den mere atraktiv for nye spillere

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?: På Bornholm serveren havde jeg fået perm ban fo Hack men kunne senere bevise det var en fejl, så efter min mening ikke rigtigt kun ved en fejl om jeg så må sige :D

Ting du Tidligere har lavet: Har dsv ikke billeder af tingene da jeg slettede dem efter jeg ikke lavede på de servere jeg var /Ejer/Med-Ejer af. Men ihvertfald har jeg Skinned, Scripted og coded ting som er mit primære speciale indenfor development

2 people like this

+1 god til hvad han laver af ting

Jeg vil gerne se noget du har lavet før jeg kan svare ja eller nej

Kan dsv ikke vise dig noget da jeg ikke har noget liggende længe.

@Max Lopez

Skynd dig og lave en Medic Skin humlingbrid . m900 

og det samme i pullle..

så han kan see dette!.

bare en ide!

1 person likes this

Posted (edited)

Mener du ikke Hummingbird?

M900 er den dårlige version af Hummingbird

Ændret af Max Lopez

Jow selfv gør jeg det 😝😝

Her kan du se to Skin eksempler @Kvisten

Politi hummingbird: http://steamcommunity.com/id/_Assi_/screenshot/831328995019235456

Falck hummingbird: http://steamcommunity.com/id/_Assi_/screenshot/831328995019234922

Altså ville lige sige at jeg kan meget mere udover at skinne Ting og lave mere komplicerede skins. Men det her er hvad jeg syntes passede mest til de to Helikoptere

Jeg synes at dine skins er fede :D

Tak :D

Det er jeg glad for du syntes :)

Max jeg tænker du kan evt smide et lille forsla op til vores biler evt nogel ny elle nogle af dem vi har nu bare så det ikk kun er 2 

1 time siden, Max Lopez said:

Her kan du se to Skin eksempler @Kvisten

Politi hummingbird: http://steamcommunity.com/id/_Assi_/screenshot/831328995019235456

Falck hummingbird: http://steamcommunity.com/id/_Assi_/screenshot/831328995019234922

Altså ville lige sige at jeg kan meget mere udover at skinne Ting og lave mere komplicerede skins. Men det her er hvad jeg syntes passede mest til de to Helikoptere

Ser sygt ud

især læge hummingbirden

jeg mender du kan lave en "skin pack " med det biler der i gigamodpack .. evt medic og pulles.. dog kan du osse skin nogle af de fede civll biler.. jeg tænker at 2 skins ( som ser nice ) . men hvis du nu lave en 6-8 stker så han kan se nogle af din Skils.;)

@Kvisten Hvornår får jeg et svar på min ansøgning det er snart en måned siden jeg lavede den og 2 uger siden sidste svar hvor du sagde du ville se noget jeg har lavet

5 hours ago, Max Lopez said:

@Kvisten Hvornår får jeg et svar på min ansøgning det er snart en måned siden jeg lavede den og 2 uger siden sidste svar hvor du sagde du ville se noget jeg har lavet

Da jeg laved en ansøgning fik jeg afvide de svare nå du skal bruge en developer til det man kan. Så tro bare han venter til der kommer et tidspunkt der mangler en til og skinne :D

Ok tak for det Jacob

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu
Log ind for at følge med  
Følgere 0