Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.  TS: 178.32.119.146:9991

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Abdul Al Khalid

Abdul Al Khalid - Staff Ansøgning

𝓐𝓫𝓭𝓾𝓵 𝓐𝓵 𝓚𝓱𝓪𝓵𝓲𝓭 - Staff Ansøgning

Alder / Fødselsdato: 

25 år - 08/04

Tidligere Erfaringer:

Jeg har været stifter af nogen af de største Gmod servere og counter-strike source servere. Zone43 & MermaidRP osv. Så jeg har en del erfaring i at kører community's og i at holde hovedet koldt når det hele bare er noget møg, som tingene nu engang imellem gør. Jeg er lærenem så udfordringerne kan bare komme an.

Skriv om dig selv: (50 ord)

Jeg hedder rigtigt Mark. Jeg er 25 år og kommer fra Storkøbenhavn. I min hverdag laver jeg intet pt, så har masse tid til at være supporter og andet. Jeg er uddannet Web programmør(Web-Integrator), så hjemmesider og databaser kan jeg da finde ud af. Jeg koder sproget .Net og alle de standart kodesprog som feks Html & CSS. Jeg kan dog os kode PHP, men det er begrænset. I kan eventuel bare spørge mig hvis i vil vide mere, da jeg ikke ønsker at smide alle mine personlige informationer op her.

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord)

Jeg synes i skal vælge mig da jeg føler der virkelig er brug for at blive taget hånd om tingene ingame! Jeg synes der mangler nogen staff ingame som tager fat i personerne og fortæller dem hvordan serveren skal køres og hvilke regler de lige har brudt osv. Med det sagt mener jeg ikke at jeg ville ødelægge folks RP ved at presse mig ind og påpege dem om hvad de nu har gjord forkert osv, men hellere sige det til dem over teamspeak bagefter eller når deres RP nu er overstået.

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?: 

Grunden til at jeg gerne vil være med i staff teamet er at jeg gerne vil hjælpe til med til med at få GigaGamings community til at vokse, da jeg synes det er en skide god server med god FPS og en masse andre fede ting! Jeg vil gerne være med til at komme med forslag, tage beslutninger, ingame sager & outgame sager. Med det sagt vil jeg gøre mit bedste for at hjælpe til hvor jeg kan ;) 

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?: 

Ja. Jeg har haft et 12 timers ban for en misforståelse af en Admin som mente vi havde smadret en væk ved fængslet.

-Det skal lige siges at væggen var væltet og at vi kravlede op i et tårn, hvor der kom en Betjent og skød os, og derefter fik os op, og gav os 12 timers ban, uden at vi fik chancen til at forsvare vores historie.

Hvad skal der til for at være et godt staff medlem?: 

At være hjælpsom og hjælpe til hvor man kan! Om det er Spiller klager, teamspeak hjælp eller noget helt andet!

Du skal kunne have et godt overblik over hvem der gør hvad, hvornår, og hvorfor.

Du skal kunne ALLE server/ts reglerne.

Husker du at behandle folk ordenligt?:

Til hver en tid! Man skal altid behandle andre som man selv vil behandles!

Så ja, det ville jeg da mene.

Ellers andet vi burde at vide?: 

Ikke lige umiddelbart. I kan jo spørge hvis der er mere i vil vide ;) 

4 people like this

hej abdul
 synd du kommer med en fed angsønig!

du vikker til og være go til og komme med input og ikke bare mundelort over hvor meget skal laves om og gøre ved tingen . 

så jeg håber kvisten vil tage din angsøning til sig og tænker meget over !

Best off luck her fra!

Happy 

3 people like this

Jeg vil gerne annullere denne staff ansøgning..

But Why feelsbadman 

7uAvKoF.png.66ca1856ef6c2dfb12d5e2a6b41799ec.png

Du er ikke personen vi  leder efter pt. Tak for din interesse i Gigagaming. God Dag!

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu