Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.  TS: 178.32.119.146:9991

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Abdul Al Khalid

Abdul Al Khalid - Staff Ansøgning

𝓐𝓫𝓭𝓾𝓵 𝓐𝓵 𝓚𝓱𝓪𝓵𝓲𝓭 - Staff Ansøgning

Alder / Fødselsdato: 

25 år - 08/04

Tidligere Erfaringer:

Jeg har været stifter af nogen af de største Gmod servere og counter-strike source servere. Zone43 & MermaidRP osv. Så jeg har en del erfaring i at kører community's og i at holde hovedet koldt når det hele bare er noget møg, som tingene nu engang imellem gør. Jeg er lærenem så udfordringerne kan bare komme an.

Skriv om dig selv: (50 ord)

Jeg hedder rigtigt Mark. Jeg er 25 år og kommer fra Storkøbenhavn. I min hverdag laver jeg intet pt, så har masse tid til at være supporter og andet. Jeg er uddannet Web programmør(Web-Integrator), så hjemmesider og databaser kan jeg da finde ud af. Jeg koder sproget .Net og alle de standart kodesprog som feks Html & CSS. Jeg kan dog os kode PHP, men det er begrænset. I kan eventuel bare spørge mig hvis i vil vide mere, da jeg ikke ønsker at smide alle mine personlige informationer op her.

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord)

Jeg synes i skal vælge mig da jeg føler der virkelig er brug for at blive taget hånd om tingene ingame! Jeg synes der mangler nogen staff ingame som tager fat i personerne og fortæller dem hvordan serveren skal køres og hvilke regler de lige har brudt osv. Med det sagt mener jeg ikke at jeg ville ødelægge folks RP ved at presse mig ind og påpege dem om hvad de nu har gjord forkert osv, men hellere sige det til dem over teamspeak bagefter eller når deres RP nu er overstået.

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?: