Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Joachim B. Olsen

Joachim B. Olsen - Staff Ansøgning

1 post i dette forum

Alder / Fødselsdato: 17 År 12/08/00

Tidligere Erfaringer: Har tidligere været som admin på DLS, Headadmin på XG, Headadmin på AZ

Skriv om dig selv: (50 ord)

jeg er en dreng på 17 år og kommer fra Stenløse jeg går på produktionskole med IT som linie så jeg har forstand på det med computer.  jeg dog  stadig en barnlig drøm om at blive brandmand. jeg har udført min ungdom brandmands uddannelsen sidste år og regner med at tage min værnepligt og der efter beredskabsstyrelsen. det skal så lige siges at jeg har læse og skrive vanskeligheder men ikke noget som er et problem der jeg er blevet udstyret med nogle redskaber.

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord)

Fordi at jeg føler for at serveren har brug nogen flere moden og ansvarlig staff. jeg synes jeg er den rigtige til jobbet fordi at elsker at hjælpe folk og fordi at mange af mine venner siger at jeg har meget morale og etik og det synes at lige hvad i har brug for.

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?: fordi at jeg føler at der skal tages fat i de personer der ikke kan finde ud af at være på serveren

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?: Nej

Hvad skal der til for at være et godt staff medlem?: han skal være moden og ansvarlig persone over for andre. skal kunne finde ud af hvad rigtigt og forkert er.

Husker du at behandle folk ordenligt?: det synes jeg selv at jeg gør tænker meget over det

Ellers andet vi burde at vide?: nej ikke her fra

-1

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu