Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

David Britton

David Britton - Staff Ansøgning

1 post i dette forum

Alder / Fødselsdato: 15 år - 15.1.2002

Tidligere Erfaringer: Jeg har ejet flere servere som DanskBornholmRP, Flashgaming, Freakout rp og dkaltis. Jeg har været head admin og develepor på ciroxgaming. Jeg var admin på xtremegaming i et kort stykke tid til den lukkede. Jeg har været support på DitNyeLiv, naxogaming, Gigagaming og et par andre stykker jeg ikke kan huske

Skriv om dig selv: (50 ord) Jeg er en dreng på 15 år som elsker at bruge min tid på min computer og jeg elsker at programere lave desing lave server og spille rp. Jeg spiller selvfølgelig på gigagaming hvor jeg ville bruge alt min tid hvis jeg bliver moderator/admin fordi jeg ville gerne hjælpe serveren og gøre det til et bedere indtryk for alle. Jeg har arbejdet med computere i rigtig lang tid og jeg er også support inde på serveren så jeg bruger egentlig alt min tid på rp på gigagaming :-D

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord) Fordi at jeg har rigtig meget erfaring inde for staff og ved hvordan man skinner, bruger infistar, snakker med folk, tager admin sager, jeg lærer meget hurtigt og kan lave map. Jeg betragter denne her server som min main server da jeg også er i gang ledelsen i ghost riders og jeg har også oplevet at det ikke lige er altid at alle folk det opfører sig ordenligt og jeg ville være på serveren fra jeg kommer hjem og til at jeg går i seng og jeg har rigtig meget erfaring som der også står deroppe og det ville jeg gerne dele med denne her server og jeg har spillet rp i rigtig lang tid så jeg ved hvad reglerne er og hvordan man skal opfører sig og også som admin. Selv hvis jeg er moderator, admin eller developer ville jeg stadig hjælpe folk i supporten fordi at som staff er det jeg ikke kun at lege rundt og bruge infistar men også stadig spille på serveren og være normal borger nu er jeg så politi men jeg ville både arbejde som admin ingame men jeg ville også være på som betjent. Jeg kan snakke pænt til alle selvom at de ikke har været så søde mod mig. Jeg syntes at det er rigtig vigtigt at folk får et rigtig godt første indtryk af serveren og det ville jeg gerne hjælpe med også hvis at jeg hellere lige ville være betjent men at jeg ser noget som ikke er i orden hopper jeg på som admin. Jeg er meget et ordensmenneske og det har jeg fået afvide er godt når man skal arbejde men teamspeak og alt det.

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?: Fordi at jeg gerne ville hjælpe serveren give et godt førstehåndsindtryk og hjælpe til med det hele.  Jeg er meget et ordensmenneske og kan godt lide at lave alle de der små detaljer som mange syntes er kedelige at lave. Jeg kan finde ud af at lave kanaler på ts med permessions og desc scripting. jeg kan finde ud af at lave tags fx til et gang. Jeg ved godt at jeg ikke har været igennem supporten men jeg ville rigtig gerne hjælpe i staff og jeg er rigtig tit på så jeg er altid til rådighed til at hjælpe folk.

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?:  Jeg har haft ban 1 gang for combat log som var en fejl men det er jo min fejl

Hvad skal der til for at være et godt staff medlem?:  Være moden, Kunne det man skal [Self er det okay hvis man er ny] Man skal kunne snakke pænt til folk og være moden og ikke tage alt ting for personeligt. Man skal prøve at være så professionel som muligt sådan at folk får en godt indtryk af hvor seriøst staff er og hvor meget  de ville serveren.

Husker du at behandle folk ordenligt?:Ja og det syntes jeg at man skal gøre ligemeget om det er nogen man ikke kender fordi alle har ret til god behandling

Ellers andet vi burde at vide?: Nej ikke andet end at jeg jo ikke har været igennem hele support men håber stadig at det er okay da jeg rigtig gerne ville det her.

0

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu