Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Log ind for at følge med  
Følgere 0
jeppefensteen

jeppefensteenlarsen - Staff Ansøgning

1 post i dette forum

Titel: (Dit navn) - Staff Ansøgning

Alder / Fødselsdato: 12 år gammel 5/4 2005

Tidligere Erfaringer: jeg er senior supporter så det giver vel lidt erfaring

Skriv om dig selv: (50 ord) jeg er en dreng som bor i danmark jeg kan godt lide spille computer bor i en by der hedder Holbæk i Danmark jeg spiller meget player Unknown battel og arma 3 og csgo, kan godt lide at være Senior Supporter på gigagaming tager nemlig mange men ville gerne bliver i staff teamet . 

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord) fordi jeg ville tage et skridt mere fra Senior Supporter til at være med i staff teamet tror nemlig jeg kunne bidrave med en masse god hjælp som gigagaming måske har brug for.selv om vi har nogle gode i staff teamet. ville det hjælpe vis der var nogen der gik in game og kiggede på alle dem der Fail RP .:D 

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?: fordi jeg syntes jeg ville kunne hjælpe med ting som bande ansøgninger og fx gi in game og se hvad folk laver fordi det mangler vi lidt syntes jeg , og andre ting  i Staff Teamet .

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?:  ja jeg har haft ban  2 gange i alt en for combat log og en gang for VDM.

Hvad skal der til for at være et godt staff medlem?: han er klar på at lave en masse ting på forum og på teamspeak. At man kan hjælpe med andre ting alså med vis man bliver Admin også man kan gå indgame og kikke på hvad folk laver.

Husker du at behandle folk ordenligt?: ja det syntes jeg efter som jeg er senior supporter så skal man jog altid snakke pænt med andre folk.

Ellers andet vi burde at vide?:hved godt der står at man skal være ændre end jeg er men tror jeg ville kunne hjælpe her på gigagaming. ellers  ha en god dag :D

Ændret af jeppefensteen
0

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu
Log ind for at følge med  
Følgere 0