Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Log ind for at følge med  
Følgere 0
Niklas Andersen

Niklas Andersen - Staff Ansøgning

1 post i dette forum

Titel: (Dit navn) - Staff Ansøgning

Alder / Fødselsdato: 09-02-02 15 år bliver snart 16

Tidligere Erfaringer: Har været stifter på en rp server admin og moderator og så er jeg supporter

Skriv om dig selv: (50 ord) Jeg hedder Mike jeg er 15 år. Jeg går i 9. klasse. Jeg bor i ishøj. Mit liv er gigagaming. Jeg streamer også inde på giga hvor jeg tager imod penge for at kunne støtte giga. Jeg er på næsten 24/7 og kan klare til en del press. Jeg kan sagtens klare flere ting på en gang. Jeg er både god til at hjælpe og designe og give gode råd. Jeg er altid glad. Alt jeg vil er at give den maximale støtte til giga og altid være glad. i vil aldrig fortryde det hvis jeg blev ansat. Til dagligt spiller jeg gta rp og arma 3 rp. Jeg har et job i Bilka i min by og er mega glad for det. Som person er jeg en man altid kan spørge hvis man har brug for hjælp og vil altid give det bedste svar jeg kan. Ligenu er jeg også Supporter men tænkte "Nu syntes jeg at jeg vil støtte og gøre en bedre indsats for giga". Mit job består nok også mest af at hjælpe folk og give dem svar på deres spørgsmål.

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord) Fordi at jeg gerne vil støtte en god rp server som giga og fordi at jeg har mine erfaringer. Jeg vil 100% altid være glad selvom jeg virker som en ensom fyr. Hvis jeg er trist er det ikke noget der påvirker mit humør. Jeg vil altid besvare alle spørgsmål så godt som overhoved muligt. I skal vælge mig fordi det er det her jeg vil og når der er noget jeg vil så vil jeg også bevise jeg kan. Jeg er altid glad smilene og i godt humør. Jeg er også supporter lige nu så jeg har også lidt erfaring der fra.

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?: Fordi jeg gør en forskel og jeg hjælper alle så meget jeg kan. Og fordi at jeg ved at jeg vil kunne gøre det så godt. Og fordi i ikke vil fortryde at ansætte mig fordi jeg ved jeg kan gøre det

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?: Nej ikke af hvad jeg husker

Hvad skal der til for at være et godt staff medlem?: At man altid hjælper og altid er glad og smilende. At man altid snakker med personen for at hjælpe dem bedst muligt.

Husker du at behandle folk ordenligt?: Jeg behandler folk så godt jeg kan og det er ja. Og så er jeg også supporter så jeg håber da.

Ellers andet vi burde at vide?: Tror jeg ikke men ellers er i velkommen til at skrive til mig.

-1

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu
Log ind for at følge med  
Følgere 0