Welcome to GigaGaming

Velkommen til GigaGaming.

Gigagaming.dk Arbejder på at blive et af Danmarks førende Communitys.

Du kan hjælpe os med at blive dette, blot ved at fortælle dine venner om os :)

gigagaming logo .png

Log ind for at følge med  
Følgere 0
Nicklas Thomsen

staff ansøgning ! Nicklas Thomsen Staff Ansøgning

1 post i dette forum

Titel: (Nicklas Thomsen) - Staff Ansøgning

Alder / Fødselsdato: 01/09/2004 13 År

Tidligere Erfaringer: Ja jeg har været :MaxiGaming Head-Admin: , :Galaxy Gaming Ejer:, :RPVerden Mod:, :har været supporter i 1 chat forum samt et Counter-Strike community:, AmaxoGaming Senior-Admin

Skriv om dig selv: (50 ord) 

Jeg er 13 år gammel, og bor i Aalborg med min familie. Jeg er meget nysgerrig og interesseret i moderne IT og elsker det RP du kan få i samfund som denne. Jeg er meget glad og en positiv dreng, som stræber efter at gøre tingene så godt som jeg kan. Jeg hedder Nicklas Thomsen og jeg går i 7 klasse i Aalborg. Jeg elsker at gå til fodbold, som jeg gør hver mandag og torsdag, og jeg går ofte en tur, for at få motion og frisk luft. Jeg kan tale med alle mennesker og er på ingen måde genert. Jeg har altid haft lyst til at være politibetjent, og det er stadig mit mål at jeg vil søge om det når jeg er færdig med folkeskolen. Jeg er ordblind men jeg forsøger at skrive så godt jeg kan. 

Hvorfor skal vi vælge dig? (30 ord)

i skal vælge mig, fordi jeg har forståelse for konflikthåndtering. Jeg er rigtig god til at lytte til folks problemer og hjælpe dem med at finde den helt rette løsning, om så det er et problem eller et skænderi der er gået over gevind, så sætter jeg pris på at hjælpe til! at hjælpe andre gør mig rigtig glad inde i! :)

Hvorfor vil du være en del af staff teamet?:

Fordi Supporter Teamet er fint nok men Staff kan mere med det mener jeg Supporter der tager du sager men som Staff laver du Komp, giver folk ban eller unban, tager spiller klager og dem der er i Staff lige nu er Gode [Siger ikke de nye eller gamle ikke er gode]

Har du haft tidligere ban fra Gigagaming?: Nej Aldrig :) 

Hvad skal der til for at være et godt staff medlem?: Lytter til ALLE og være søde mod alle og ikke fordi det er dine venner eller Bror 

Husker du at behandle folk ordenligt?: Ja det skal man :) 

Ellers andet vi burde at vide?: er lidt ordblind

0

Opret en konto eller Log ind for at kommentere

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Opret en ny konto på vores community. Det bliver ikke nemmere !

Register a new account

Log ind

Already have an account? Sign in here.

Log ind nu
Log ind for at følge med  
Følgere 0